Introduktion

Måste du läsa tidningen varje dag och titta på TV varje kväll? Har du e-post backlog och högar av oöppnad post? Samlar du på tidningsurklipp? Då lider du troligtvis av informationsberoende. "Rensa i informationsröran" går igenom olika typer av information, och vad du ska göra med den för att också få plats med dig själv.

torsdag 27 mars 2008

Roligt boknördstest





Pimli.se blev jag tipsad om ett boknördstest. Jätteroligt faktiskt!

Jag blev 61 % boknörd :). Jag skulle tro att jag gissade rätt på flera av frågorna om olika böcker, så att det vägde upp att jag SLÄNGDE böcker hihi.

Diagonsen stämmer f ö bra: jag tror verkligen att jag läser MASSOR. Dags för självdistans alltså :).

1 kommentar:

Anonym sa...

I have been exploring for a little bit for any high-quality
articles or weblog posts in this kind of area .
Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this website.
Studying this information So i'm glad to express that I have an incredibly just right uncanny feeling I came upon just what I needed. I so much definitely will make sure to do not disregard this site and give it a glance regularly.

My blog post :: acoustic guitar chords for beginners