Introduktion

Måste du läsa tidningen varje dag och titta på TV varje kväll? Har du e-post backlog och högar av oöppnad post? Samlar du på tidningsurklipp? Då lider du troligtvis av informationsberoende. "Rensa i informationsröran" går igenom olika typer av information, och vad du ska göra med den för att också få plats med dig själv.

fredag 11 april 2008

Vilande blogg



Nu har jag nått syftet med den här bloggen. Mitt manus Rensa i informationsröran är klart. Ni har läst det och vi har utbytt synpunkter och jag är tacksam för det. Du som är här och läser nu: dina reaktioner är också värdefulla. Känn dig fri att kommentera.


Den version av manuset som finns på den här sidan ligger kvar tills vidare. Följ länkarna i sidokolumnen till det avsnitt som kan intressera dig.


Tack för den här tiden och vi möts i cyberrymden, eller rent av i riktiga livet. Man vet aldrig.

Bild jadey919 sxc

10 kommentarer:

Anna-Karin Granberg sa...

Hej!
Häromdagen satt jag här inne och läste, och plötsligt slocknade datorn (det är batteriet som tjafsar). Först fick jag hjärtklappning. Men sen tänkte jag: "Men snälla Granberg, har du inte fattat nånting av vad du har lärt dig här?" Och började gapskratta åt min egen nätstress.

Har du funderat nån gång på att ge ut den här texten i bokform? På Vulkan t.ex.? Man kan använda pseudonym där om man vill. Den är hur bra som helst och förtjänar att bli läst.

Vänliga hälsningar Anna-Karin!

Mr Friar sa...

Hahaha, vad kul, och det var nog ingen slump :)!!

Vad glad jag blir över att du säger att den var bra. Verkligen. Jo jag har tänkt på det. Har haft några olika tankar om vad jag ska göra med det (det finns en lite bättre version också) men sen har jag liksom börjat med ett nytt manus istället. Jag såg ju att du gav ut på vulkan, jag kanske kommer och frågar i din blogg om detta. Tack och en kram till dig :)!

Anna-Karin Granberg sa...

Jo jag menar det verkligen! Du skriver otroligt bra och det här känns ju redan i denna form som en bok. Jag tänker skriva lite på min blogg om hur det fungerar med Vulkan, det är en bra grej. Jag är väldigt glad om en tanke på publicering har väckts hos dig!
Kram tillbaka!

Anonym sa...

madhya savan fluently medimmunes catered arms theory orientations existent penetration monash
lolikneri havaqatsu

Anonym sa...

Genial fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Anonym sa...

Link exchange is nothing else except it is only placing the other
person's blog link on your page at proper place and other person will also do similar in favor of you.
Also see my webpage - web design miami beach

Anonym sa...

For the reason that the admin of this website is working, no question very shortly it will be famous, due to
its quality contents.
Look at my web page green coffee bean supplements in Canada

Anonym sa...

Hi there, after reading this remarkable post i am as well
delighted to share my familiarity here with colleagues.
My blog - Apple products for sale

Anonym sa...

Link exchange is nothing else however it is only placing
the other person's webpage link on your page at suitable place and other person will also do similar in favor of you.
Also visit my blog post fantasy scifi

Anonym sa...

That is very fascinating, You're a very skilled blogger. I have joined your feed and stay up for in the hunt for extra of your magnificent post. Also, I've shared your site in
my social networks
Also see my web page - learn writing fast